Call Us Today! 1.555.555.555|info@yourdomain.com

Firma Gillette v reklamě urážela muže a dělala z nich hromadně sexisty. Ti se pomstili: Firma přišla o miliardu!

Autor článku: |2019-08-12T12:36:46+01:0012. 8. 2019|Svět, zzz_další titulní zprávy|

Jednu z nejodpornějších reklam, které kdy spatřily světlo světa, vytvořila firma Gillette, která by se měla snažit udržet si nejpočetnější skupinu zákazníků, holící se muže.

Místo toho přišla s feministickou protimužskou kampaní, která mužnost líčí jako toxickou, sexistickou a agresivní. Jako symbol mužství je vylíčeno i grilování na zahraně, prý se muži mají zlepšit, nemají se například snažit mluvit se ženami na ulici.

Videa z této kampaně dostaly na YouTube masivní negativní hodnocení: 1.5 milionů proti 800 tisícům pozitivních, očividně si to, co reklama, nemyslí ani všechny ženy. Na hloupou levicovou propagandu odpověděla firma Egard Watches reklamou, kde líčí muže jako ty, kteří nejvíce umírají ve válkách nebo při zachraňování ostatních lidí. Tato reklama dostala takřka bezvýhradně pozitivní ohlasy.

Urážení největší skupiny zákazníků se však, jak se zdá, neobešlo bez odezvy. Hodnota firmy totiž klesla podle odhadů o 8 miliard dolarů (185,5 miliard korun). Výkonný ředitel v firmy v rozhovoru pro Marketing Week uvedl, že věří, že to je „cena, kterou stojí za to zaplatit“ (za protimužskou propagandu pozn. red.) a že firma už ztrácela pozornost a tak přišli s „kontroverzním“ tématem.

Sám ředitel firmy byl překvapen, jakých reakcí se jejich reklama dočkala, muži už zkrátka odmítají být automaticky označení za „toxické“, jen proto, že jsou muži, navíc když samotný pojem „toxická maskulinita“ je uměle vytvořeným sociálním konstruktem, který nemá s opravdovou vědou, např. biologií, zhola nic společného.

Zdroj zde, zde a zde

loading...